sry for bad update

heyheyhey, idag har vart på en båt mot/tillbaks från åland hela dagen fram till klockan halv sex typ. vi åt julbuffée, så jävla gott! jag åt lite mindre mat så att jag kunde äta lite mer efterrätt utan att känna mig som en 'bad girl..' haha.
Hade jättekul i alla fall! åkte dit med familjen (mammavecka) och mammas killes familj (alltså min kompis hanna också hihi) och deras grannar (våra gamla grannar) :D

Gick omkring på båten i flera timmar med hanna och bara gjorde ingenting men ändå massa, vi gick ut på däck och blev helt woow för att det blåste så mycket och det var jättestora vågor. haha vi kunde knappt öppna dörren! också var vi med hennes brorsa fredric också. Köpte godis också, en burk lakrits :) också letade vi länge efter alfons-kajutan , fast där var bara typ 3-åringar så det var fett pinsamt så vi gick igen x)
sen var det MASSA ungdomar där (killar, ca 17-20) som bara "TJENA BRUDAR! ;) " till oss... HAHA.
& så var det massa gubbar o tanter som var fulla, euww..
Haha en gumma var så random så hon bara "Ahh meh... jag har en groda i fickan." jag garvade typ ihjäl mig.
MYCKET TEXT, SRY OM NI INTE ORKAR SÅNNA EGENTLIGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0