Hemma fra värmland!

Jag älskar värmlänska<3 Så jävla go' dialekt så det inte är klokt.
Nu har jag kört Gokart för första gången i mitt liv. Det gick hur bra som helst och det var såå roligt!! Jag körde om brorsan 2 gånger haha ;D Fast han vann med bättre varvtider, men det är ändå en skön känsla ;) Min släkt är verkligen bara förhärlig! I värmland bor de på pappas sida och, jisses! Vilken humor vi har!
Alla skrattade så mycket och vissa blev helt tårögda, för appen "Farts for Free" för iPhonen. Haha!
Här är lite bilder på mig från Gokart körningen:
Jag före brorsan haha.

Kommentarer
Postat av: Hanna (m)

guud va fin den andra bilden är, den då du håller i pappret. Jag bara fastnade och kollade på den, sjuuutk fin ! <333333333333333

2011-09-19 @ 16:03:10
Postat av: Tea - teastyle.blogg.se

hihi taack Hanna! :'D Du är fin<33333333333333

2011-09-19 @ 18:34:14
URL: http://teastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0