ODÖDLIG

Jag har verkligen kännt mig som värsta soffpotatisen idag! Jag har gått i mjukisbyxor och linne och adidasjacka i skolan. Seriöst jag såg säkert ut som en sån här "Aa, jag bryr mig inte ett skit om någonting..." -tjej -.-'
Aja, jag kunde inte ta jeans för att ALLA var hos pappa. Men nu är jag hos pappa igen så nu blir det fan jeans hela veckan och aldrig mera mjukisbyxor! Förutom hemma då ;)
JAG HAR SKRATTAT HELA DAGEN LÅNG FÖR ATT MINA KOMPISAR ÄR BÄST I VÄRLDEN OCH MIN LÄRARE ÄR FAN OCKSÅ BÄST.
Jag kommer att vara odödlig, för jag har skrattat så mycket så jag har förlängt mitt liv till 1000.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, DU är bäst!!

2011-09-17 @ 11:21:36
URL: http://passionberry.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0