Heeej

Nej tyvärr fick vi inget internet idag då... Det var någon 'grej' i marken som var av så internet kommer inte att funka. Fast pappa ska fixa internet så snart som möjligt :) Sover hos mamma ikväll för att jag kände för det, så jag har interneeet!
Min dag: Skola, stanna kvar efter ph -samtal (personligt handledarsamtal, en 'grej' på kunskapsskolan), tog bussen hem och kom hem typ 10 i 17 och åt middag osv. Inte så mycket mer med det.
Kan ju surfa och så i mobilen, men det är inte samma sak :( Önskar -som många andra- att blogg.se hade en app (inte bara för iPhone).

Kommentarer
Postat av: Guess who? ;)

Hihi du kan få låna min mobil :))<3

2011-11-12 @ 10:55:56
URL: http://jagärenkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0