Sorry sorry

asdålig bloggning, men ni vet varför. no internet.

Idag var jag inte i skolan, utan eftersom jag är med i elevrådet var jag på någon kurs/föreläsning om hur och vad man kan göra bättre i elevrådet (skolan). Det var så kul! Hahahaha Pontus (26) var så skön, han höll i föreläsningen. Han var som en stört go farbror typ, enligt mig haha! Kopiera & sök på det här bara så förstår ni: http://www.facebook.com/pages/Sveriges-Elevr%C3%A5d/156586261047649
Han sa att vi skulle uppdatera deras facebook sida tillsammans, men ingen kom på något att skriva så HAN skrev den översta statusen, det med 11 11 11 osv. xD

SHIT! Idol har ju börjat!! Gooooodis väntar :D  Btw, Sofie är en kaka =)
Kan visa bilder i morgon, måste draaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0