Hemma från Falun!

Herregud va kul den här veckan har varit!! Bästa veckan hitills tror ja ;)
Jag har haft hemkunskap, bild, slöjd åååååh :D Jag har gjort en väska+en babyleksak till mitt 1 veckas gamla kusinbarn (Grattis!) som hon ska få när vi ses. Jag och Sofie lagade en morotslasagne och bakade bröd, det blev asgott :) Sen gjorde vi gipsmaskar, vilket var kul det med. Det var Halloween- tema på dom så min ser lite läskig ut haha.
Har kommit närmre många under veckan och det har som sagt varit SKITKUL non stop. Så börja på Kunskapsskolan gott folk ;) Falun veckan äger med stort mega Ä.
Här kommer det lite bilder från veckan.

Här bäddar Maja sin säng xD Hon räcker ut handen och säger: Kan någon hjälpa mig upp??

Sofie och Maja på en waynes coffee-bock i en galleria :)

Hahaha jag rider Sofie xd Jag bara "Åh jag är så ståtlig på min hest" Hon: "Suuck..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0