På mammas jobb

Nu sitter jag och Tor på mammas jobb och lillasystoriroraassollolipoppaanon sitter i rummet bredvid oss och pyssalar.Vi pluggar lite, han gör matte och jag svenska.

När skolan var slut gick jag, Sofie och Maja till blåsenhus och fikade. Sen gick vi tillbaka till skolan och Maja gick typ på en gång och Sofie och jag satt kvar till kvart över fem och jobbade på våra hus i bilden! Duktiga tjejer :) Sen tog jag en buss till centrum för att egentligen ta bussen hem, men jag var hungrig så jag gick till Max och åt ett friscomål, mmh! Fast jag var fett mobbad.. Folk kollade på mig när jag satt själv med min burgare "Shit.. inga vänner eller?". Inte kul, inte kul... Efter det satt jag kvar med mobilen ett tag och messade med Sofie, sen gick jag ut och köpte en julklapp till en kompis. Hann inte köpa fler till andra kompisar för butikerna stängde -.-

Sen väntade jag UTE i regnet, blåsten utan vantar i 1 timme på centralen. Två idiot tjejer hade ögonkontakt med mig i några sekunder där dom satt uppe i den varma bussen framför mig, sedan kollade dom på varandra och skrattade åt mig.. Jag hade lust att peka finger åt dom faktiskt.. Men mina händer var för stela och röda, så jag fortsatte att värma dom i armhålan. Ibland blir jag riktigt trött på tjejer, i alla fall när man gör sådär. Den har ögonkontakt med en och sen skrattar den åt den, när man står där precis framför. Ingen respekt? Nej.
Efter det kom i alla fall mamma och hämtade mig, thank you.

Tack för mig! Hej då.
här ni bilder för jag, brorsan och syrran har ett kul liv ♥


omg.. xP

troll!

hahahaha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0