stenbumling

Imorse när jag var påväg till skolan (med bil denna gång tack & lov) så kände jag mig sådär illamående igen som jag berättade om sist. Min syn var fortfarande kvar, men iallafall. Jag mådde inte bra och så stannade jag hemma.
Och till råga på allt så när jag lyckats somna i soffan, vaknar jag med en evigt lång kramp-attack i mitt ben! FY FAN, jag började nästan gråta och blev asrädd för jag fattade ignenting ;s Tyckte lite synd om mig själv då, ligger och ropar typ "Aah vafan händer? AAJ mitt ben!" Fast nu känner jag mig mycket bättre! :)
Jag väntar på att en lussebulls- deg ska jäsa klart ♥ Om någon vågar smaka dom sen haha. Brorsan sa "Va bra att du bakar när du mått illa!" och så ger han mig en dunk i ryggen, haha.
Nu käkar jag sten!
med choklad i, det ser ut som ett hjärta :')

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe låter ganska jobbit :/

2011-11-29 @ 21:51:28
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0